Tiny Eden

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Βιβλίο Ευχών

Το πρώτο μου βιβλίο ευχών.....Κουράστηκα πολύ αλλά το απόλαυσα ακόμα πιο πολύ
Μια πολύ αγαπημένη μου ξαδέλφη βάφτισε τον μικρό της πρίγκιπα και είπα να τους κάνω έκπληξη το βιβλίο ευχών!!!! Ελπίζω να ήταν ευχάριστη έκπληξη :D axaxa
Τα χρώματα ήταν ''blue, green'' και το θέμα ''crown''.

Πίσω
 Οι κορδελίτσες ήταν αυτές του προσκλητηρίου!!
Μπροστά

Μέσα

Η κορώνα είναι και αυτή από το προσκλητήριο.
Ήθελα να είμαι σίγουρη οτι θα ταίριαζε με το θέμα της βάπτισης :D axax  

p.s. ένα μεγάλο ευχαριστώ σε μια καινούργια μου scrapbookική φίλη, η οποία με βοήθησε θεωρητικά και πρακτικά. The craftroom.Όλγα μου σε ευχαριστώ πολυυυυυυ για όλα ;)

3 σχόλια:

  1. Βαλεντίνη μου τέλειο έγινε μπράβο κοριτσάκι μου καλή αρχή...Κι εγώ για το μπέμπη μου θα φτιάξω ένα κουκουβάγια μάλλον χε χε...Είμαι σίγουρη πως θα τους αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απιστευτο εγινε Βαλεντινακι!!!!!μπραβο και παλι μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πάρααααα πάραααα πολυ κορίτσια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή