Tiny Eden

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Card 3 by Evdokia Papadopoulou (ilovescrapbook.blogspot.gr)

Αυτή είναι μια απόπειρα να φτιάξω μια κάρτα γάμου αλλά κατέληξε μια παιχνιδιάρικη κάρτα :D axaxaxaxa
Την τεχνική αυτή την είχα δει σε κάτι video στο youtube αλλά δεν τόλμησα να την δοκιμάσω γιατί πίστευα πως ήταν δύσκολη :(
Πρόσφατα όμως την είδα στην κουνιαδούλα μου και είπα να τολμήσω να δοκιμάσω μετά από οδηγίες της!

Οι κάρτες είναι ίδιες απλά διαφέρουν σε 2 πραγματάκια 1ο στο χαρτί & 2ο η μια καρδιά είναι ροζ και η άλλη κόκκινη.Κάτι μου λέει όμως πως δεν έχω βρει ακόμα το κατάλληλο χαρτί.Κάτι δεν μου αρέσει στα χαρτιά μου γιαυτό το λέω :( πρέπει να κάνω μια έρευνα στα χαρτιά και πολλά πειράματα.

Ελπίζω να έκανα κάτι βρε κορίτσια!!!!!Εσεις τι λέτε? Πως σας φαίνονται????

Υ.Γ.Ευχαριστώ Ευδοκία μου <3 <3  http://ilovescrapbook.blogspot.gr/2014/05/just-playing.html

4 σχόλια:

  1. Έκανες κατι;;;;; Αχαχαχαχα Εγώ ακόμα δεν ξέρω να χρησιμοποιώ έτσι τα μελάνια (να υποθέσω ότι είναι distress ή νερομπογιές...;;;;)!
    Είναι υπέροχες!!! Οι σφραγιδούλες βεβαια όλα τα λεφτά! Μπράβο, Βαλεντίνη! Να συνεχίσεις να προσπαθείς! (όσο για την κουνιαδούλα σου... μεγάλη έμπνευση!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Melenia einai ta Distress ink pou pira tin imera tou crop ;)
      Exw tis kaluteres daskales makria mou...stin Kriti :( ....me vlepw na metakomizw.... :D axaxaxa

      Διαγραφή
  2. ααα!μα ειναι γλυκα!!!!μου αρεσουν πολυ!με το χαρτι και την εξασκηση θα βρεις την ισορροπια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Euxaristw Eudokia mou :)
      Makari na evriska xrono na asxolithw ligo parapanw gia na vrw tin isorropia mou :( alla pou tha paei....ta s.k. einai dika mou :D

      Διαγραφή